Ha arribat el Tió!

Aquesta tarda les nenes i els nens d’infantil i cicle inicial han rebut la visita de l’Oncle Buscall! Amb la seva Bastona, l’Oncle Buscall ens ha portat el Tió que havia sortit al pati de l’escola. Aquests dies hem de cuidar molt bé al Tió per a què ens cagui moltes coses. Moltes gràcies Oncle Buscall, ens ha agradat molt tornar-te a veure!

Visita a la residència Sant Antoni

La setmana passada els més petits de primària van anar a cantar nadales a la residència Sant Antoni. Va ser un moment molt especial on petits i grans van poder gaudir i compartir una bonica estona junts!

3r fa el taller Poesia enCANTADA

Ahir els alumnes de 3r van anar al CaixaForum. Allà van fer un taller sobre poesia. Van aprendre què és una poesia i que aquesta, té ritme i música. Per grups, van haver d’inventar una música pel poema que els hi havia tocat. La persona que portava el taller els va felicitar per la bona feina que van fer!

Infantil va a Can Coll

El passat divendres els infants de parvulari van anar a Can Coll. Allà van trobar un bosc amb tots els colors de la tardor, un boletaire, aglans… Tot i que el temps no va acompanyar, va ser una sortida molt complerta. Van acabar ballant tots junts!

Sortida de tardor de 1r i 2n

El passat dilluns, els alumnes de 1r i 2n van anar a Collserola. Allà van poder gaudir del paisatge que ens deixa la tardor i van veure un bonic skyline de Barcelona.