ADAPTACIÓ A L’ESCOLA…

L´ADAPTACIÓ A L´ESCOLA DELS NENS I NENES DE P3 Per a molts nens i nenes l’entrada al parvulari suposa la primera separació física i afectiva del seu entorn familiar. Pels qui han anat a una Llar d’Infants, l’escola significa trobar una comunitat més nombrosa, de la qual ells/es ara seran els més petits (a la Llar d’Infants ells eren els més grans), i desenvolupar-se en un marc físic diferent, generalment més gran i més complex. Tant pels uns com pels altres, anar a l’escola vol dir adaptar-se a un nou espai, tenir més companys, conèixer uns altres adults. Per això necessiten un ambient càlid, que els doni seguretat. El més important d´aquests primers dies és que es sentin estimats per tot l´equip docent de l´escola. La descoberta de la nova classe, els nous materials i joguines, els nous companys/es és pels nostres nens/es una experiencia fantástica. Aquí us deixo alguns moments:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *