Maqueta plàstica!

Bona tarda famílies,

Heu sentit a parlar del projecte increïble que estan portant a terme els alumnes de 2n? Estan construint una maqueta de la costa de Badalona i el procés és espectacular!

Els alumnes han estat investigant sobre la costa de Badalona i han recreat cada detall en la seva maqueta, des dels edificis fins a les platges i el mar. La maqueta és una barreja perfecta de realisme i creativitat.

A més de ser un projecte divertit, també és una oportunitat perquè els alumnes aprenguin sobre la costa de Badalona i el seu entorn. Estan aprenent sobre la importància de preservar les zones costaneres i de cuidar el medi ambient.

Esteu emocionats per veure el resultat final d’aquest projecte? Jo sí, i no veig l’hora de poder-ho compartir amb tothom!