COMITÈ VERD

Ahir dilluns a les 15h ens vam reunir el Comitè Verd, amb absències del sector famílies. Van participar: mestres de la Comissió d’Escola Verda (que fan la formació), menjador, oficials d’oficis i infants des d’I5 fins a 6è (2 representants de cada).

Vam fer un repàs de totes les accions que fem a l’escola i les que cal millor.

Breument:

• 3r i 4t s’encarregarà de fer un experiment per comprovar quan de temps triguen diferents tipus de brossa a    , per tal de comprovar la rellevància de reciclar i reciclar bé.
  • Hem comprat una papereres pel pati: orgànic, plàstic i paper i la nostra missió ha de ser aconseguir que la del plàstic amb el temps estigui gairebé buida.
  • Compartir que hem posat brides a les aixetes i hem reduït el cabal per no fes ús de tants litres d’aigua.
  • Tenim a les aules el sabó i el paper que s’emporten al lavabo perquè estan fent un mal ús i un ús abusiu, d’aquesta manera són més conscients que han de tenir cura tant del paper com del sabó.
  • Tots els cursos han anat a recollir deixalles a la platja i valoren que les persones no tenen cura dels espais públics. S’està fent un recull de tota la brossa recollida.
  • Hem recollit la proposta de les famílies de poder deixar les bicis cada dia aparcades al pati. Si no tenen candau o encadenat no s’haurien de deixar; si passa res l’escola NO es farà responsable.
  • Ens preocupa que en les EXTRAESCOLARS que es fan a l’escola ES PORTEN BRIKS i plàstics. Cal conscienciar a les famílies per millorar aquest aspecte ja que a l’hora d’esmorzar ho fan molt bé!
  • Felicitem al grup de 1r perquè va participar el dia de la recollida de la brossa a la platja a la ràdio, aquí teniu el podcast: https://radio.bdncom.cat/programs/badalonamati/radiob_podcast_20836?ref=wa
  • Si tot va segons programat, a final de curs tindrem el distintiu d’escola verda i continuarem treballant en Xarxa amb diferents escoles de Badalona.