CLASSES, TROBADES,…VIRTUALS

Benvolgudes famílies!

Després d’haver passat confinament amb 3 grups us volem donar les gràcies per tot l’esforç que heu fet i plantejar-vos alguns aspectes de millora, un cop valorat  en  claustre:

• És molt important que tothom comprovi amb temps que té accés al Classroom.
  • S’ha d’intentar ser puntual com si fos l’escola per tal que la mestra o el mestre pugui iniciar la seva activitat amb el major nombre d’alumnes possibles.
  • En el moment que comproveu que hi ha connexió, l’infant ja es pot quedar fent la classe i no cal que estigueu allà amb ells/es.
  • L’estona que dura la connexió no han d’estar amb joguines que els distreguin o menjant,… després o abans han de tenir temps per això.

Moltes gràcies!