CAMÍ AMIC: CAMÍ DE LA MAR MEDITERRÀNIA

El projecte de camí escolar de la nostra escola sorgeix arran la preocupació de la comunitat educativa per tenir accessos cap a l’escola que permetin als alumnes, a mida que van tenint l’edat per fer-ho, venir a l’escola de manera autònoma amb seguretat.

Es va conformar com una proposta educativa en l’àmbit de la mobilitat amb aquests objectius:

• Sensibilitzar i implicar als diferents agents en el projecte.
  • Fomentar rutes segures i agradables per als nens i nenes per tal que puguin anar i tornar caminant de casa a l’escola.
  • Afavorir l’autonomia dels infants.
  • Impulsar la recuperació de l’espai públic com a espai de relació i de convivència.
  • El resultat és fruit de la feina desinteressada de famílies, mestres, infants i tota aquella persona o entitat que ha volgut participar en el projecte.

UNA MICA DE HISTORIA SOBRE EL PROJECTE CAMÍ ESCOLAR

La diagnosi: enquesta a les famílies  (2018)

Omplir el plànol per part de les famílies amb el seu camí: de casa a l’escola.

Votació per part dels alumnes sobre la proposta del nom del nostre camí escolar: la mar o la Mediterrània.

Trobades a l’Ajuntament per organitzar tot el procés i marcar les directrius: xarxa d’escoles implicades (Direccions i representants d’AMPAS), Guàrdia Urbana i diferents organismes de l’Ajuntament.

Inauguració prevista del camí escolar al mes de setembre, un cop iniciat el curs: Camí Romà que inicia a Jungfrau i Camí de la Mar Mediterrània que acabarà a Badalona Port.