BECA MENJADOR ESCOLAR CURS 2020/21

Bona tarda famílies!
    Us fem arribar la sol·licitud de beca menjador pel curs vinent.
    Aquest curs es continua mantenint el criteri online abans que el presencial (com s’ha fet a la preinscripció).
Persones que aquest curs ja heu tingut beca de menjador: A partir de demà i al llarg de la setmana començareu a rebre la sol·licitud que només caldrà que la signin els membres que apareixen al full. Després l’heu d’enviar escanejar al mail de l’escola.
  Si algú necessita el paper pot venir-ho a buscar el dimecres a l’escola de 9 a 13h. Caldrà que ens aviseu entre avui i demà per tal d’imprimir-lo i tenir-lo a punt.
   Si cal, també podreu demanar cita per venir-lo a deixar o el podeu deixar a la bústia de l’escola dins d’un sobre.
   Si a algú li ha variat la situació, caldrà que aporti els justificants pertinents: germà-na nova, discapacitat reconeguda, família nombrosa i/o monoparental,…
Les famílies que van fer la sol·licitud el curs 2019-2020 i que no han registrat canvis al padró, no cal que aportin aquest document. En la sol·licitud, la família ha de certificar que els membres de la unitat familiar que conviuen al domicili són els mateixos. Només han d’aportar aquest document les famílies que no van fer la sol·licitud el curs passat o les que han registrat canvis al padró.
Persones que sol·liciteu per primer cop la beca del menjador: omplir el fomulari.
Documentació a aportar:
Les sol·licituds s’han de formalitzar mitjançant els impresos normalitzats que les escoles i
l’AMB, a través de la seu electrònica (https://www.amb.cat/web/seu-electronica), posen a
disposició de les persones interessades. Els impresos s’han d’entregar a l’escola, firmats per
tots els membres de la unitat familiar i amb totes les dades emplenades.
2.1. Documentació obligatòria
* Model normalitzat de sol·licitud, que ha d’incloure l’autorització de tots els
membres de la unitat familiar que figuren al volant de convivència, signada per tots a l’efecte de demanar dades d’ingressos i informació a l’Agència Tributària. En el cas dels menors, la signatura la pot fer l’adult responsable.
* Volant de convivència actual* Fotocòpia del DNI/NIF/NIE, o document oficial acreditatiu, de tots els membres de la
unitat familiar.
* Ingressos no subjectes a l’IRPF
En cas que algun membre de la unitat familiar rebi qualsevol tipus d’ingrés no subjecte al’IRPF, cal que aporti la documentació que correspongui, referida a l’exercici de 2019:
 Renda garantida de ciutadania o equivalent. Document acreditatiu i import
de l’any 2019.
 Pensió per a aliments dels fills. Document acreditatiu de l’atorgament i de
l’import de l’any 2019.
 Si les persones estan donades d’alta al sistema especial de treballadors de la
llar de la Seguretat Social, certificat de cotitzacions corresponent a l’any
2019 i contractes de treballadors de la llar vigents l’any 2019.2.2. Documentació complementària
Circumstàncies familiars específiques
– Infants en acolliment: cal acreditar aquesta situació mitjançant la resolució
d’acolliment de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència.
No cal aportar la documentació d’aquest apartat que no hagi variat respecte a la
convocatòria anterior, ja que s’entén que segueix sent vàlida i vigent. En aquest cas, en lasol·licitud s’ha de fer constar la declaració conforme no s’han produït modificacions.
– Document acreditatiu de prestacions econòmiques d’urgència social
atorgades per administracions públiques durant l’any 2019, que tinguin la
finalitat d’atendre situacions de necessitats puntuals, urgents i bàsiques de
subsistència, com per exemple ajuts per a alimentació, roba o allotjament.
No cal que les famílies aportin els documents dels ajuts socials rebuts el 2019 dels ajuntaments de Badalona, l’Hospitalet de Llobregat, Santa Coloma de Gramenet i Sant Adrià de Besòs. Els ajuntaments ja comunicaran aquestes dades a l’AMB.
– Certificat de l’Agència Catalana de l’Habitatge.
Les famílies que durant l’any 2019 hagin rebut un ajut de l’Agència Catalana de l’Habitatge
per pagar el lloguer, han d’adjuntar a la sol·licitud el certificat de l’import total percebut el
2019.
– Conveni, sentència de divorci o acta final de mediació del Departament de