ENTREVISTES

Bona tarda!!
Els nens i nenes de 5è hem entrevistat a membres de la nostra família, amics, coneguts,.. que han hagut d’immigrar del seu país en algun moment de la seva vida i ens han explicat la seva experiència.
Aquí teniu les entrevistes de tots els nens… Llegeix més»

GUSTUM

Hola a tots i a totes!

Divendres passat, els i les alumnes de 5è i 6è vam anar a Bellver a fer l’activitat de GUSTUM. És una cúpula on ens van ensenyar vídeos dels productes de proximitat de la comarca.
Aquí us deixem les fotos deLlegeix més»