SORTIDA EN BICICLETA A BOLVIR (Cicle Superior)
02/10/20El dia 30 de setembre, els nens/es de cicle superior vam fer la sortida en bicicleta. Vam sortir d’Alp i vam anar fins a Bolvir per veure el jaciment que s’hi ha descobert i el museu. Allà vam poder fer tallers i veure l’excavació. Després… Llegeix més»

