Hàbits saludables

El passat dilluns van venir a l’escola dues persones per parlar-nos sobre els hàbits saludables, però ho van fer d’una manera molt divertida.
Ens van preparar unes “mini olimpíades”, explicant-nos que el símbol de les olimpíades, com alguns ja sabíem, són cinc cercles que representen cinc… Llegeix més»

Calendari d’advent

Estem a punt d’acabar el nostre calendari d’advent!
Ara ja fa dies, a principis de mes, decidíem com volíem que fos el nostre calendari d’advent d’enguany. Un cop decidit, ens hi vam posar entre tots a realitzar-lo, amb il·lusió, alegria i companyerisme.
Cada dia hem anat obrint… Llegeix més»

PREPARATIUS A TOPE!!

Aquest any no podeu faltar al nostre PESSEBRE VIVENT de l’escola!!Tots, des dels més petits als més ganàpies, estarem posats en algun raconet de l’escola.I perquè tot quedi perfecte ja estem recollint tot d’objectes que ens ajudaran a fer que l’escola es transformi, per un… Llegeix més»

ENS HA ARRIBAT UNA CARTA DEL PATGE REIAL!Aquest dilluns passat, quan vam entrar a la classe, vam tenir una gran sorpresa… Teníem una carta del patge reial penjada a la nostra pissarra!

Després de llegir-la, ens vam posar a pensar i… Llegeix més»

QUE VENEN ELS BOMBERS!

Avui hem fet el simulacre de l’escola que ens serveix per saber què hem de fer si mai tenim algun incident a l’escola.Com cada any, ens han vingut els bombers d’Alp a mirar que tot hagi sortit bé i, de passada, ens fan practicar alguns… Llegeix més»

QUINA 2016

El passat dia 5 de desembre vam poder gaudir, un any més, de la QUINA DE LA NOSTRA ESCOLA!!! Ha estat tot un èxit!

Des de l’escola, volem expressar el nostre més sincer agraïment a les empreses i particulars col·laboradors i l’assistència a l’acte!Si cliqueu… Llegeix més»

LA VOLTA AL MÓN EN 80 DIES

La setmana passada vam celebrar la 18a Setmana Cultural a l’escola, i aquest any els i les alumnes de l’escola van fer un llarg viatge seguint el camí que va recórrer el senyor Fogg a l’aventura de “La volta al món en 80 dies”. Voleu viatjar… Llegeix més»

CELEBREM LA CASTANYADA!