PRESENTEM EL PROJECTE “FEM UN PATI VIU” A LES FAMÍLIES

IMG_20170630_092016683_HDR

El passat divendres 30 de juny, a la reunió informativa que es va realitzar al menjador de l’escola, el grup de treball “Fem un pati viu” va presentar el projecte de renovació pedagògica dels patis de la nostra escola a les famílies assistents.

Es va agrair a tota la comunitat educativa (mestres, pares, mares  i alumnes) la seva implicació en el procés participatiu que es va dur a terme al llarg del curs i que va permetre als membres de la comissió l’elaboració del projecte. Posteriorment es van mostrar els plànols els patis i es va convidar a tothom a participar a les sessions de treball que en breu s’iniciaran.

patiPlànol generaldownload

pati infantilPlànol del pati d’infantil download

pati primàriaPlànol del pati de primària download