Dinantia

L’escola envia totes les notificacions per Dinantia o a través de l’agenda de l’alumne/a.

L’aplicació mòbil Dinantia és una eina senzilla i ràpida per a la comunicació entre el centre i les famílies. Amb aquesta plataforma les famílies poden comunicar-se amb el centre i estar informats a través del telèfon mòbil.

Amb aquest servei el centre podrà enviar missatges a les famílies per tal de concertar reunions, fer enquestes d’opinió anònimes, autoritzar sortides escolars, realitzar pagaments, etc. Les autoritzacions signades des de Dinantia tenen validesa legal.

La seva descàrrega és gratuïta. Pot instal·lar-se amb un únic compte en diversos dispositius.

També és possible accedir-hi des de la versió web: https://app.dinantia.com/

Donar-se d’alta és molt senzill, només heu de seguir les instruccions que figuren al següent enllaç:

Instruccions d’ instal·lació i conguració de dinantia

És molt important que, tal i com es detalla al document anterior, creeu un PIN que us servirà per signar determinats documents com, per exemple, les autoritzacions de les sortides.

Quan el centre envïi un missatge, el rebreu en forma de notificació push en el telèfon mòbil o tauleta on tingueu instal·lada  l’aplicació.

Si per qualsevol motiu no us instal·leu l’aplicació, rebreu els missatges de l’escola directament per email.