Trets d’identitat

Caràcter propi:

L’escola Antoni Roig, és una escola pública catalana que es defineix com a inclusiva, laica i respectuosa amb la pluralitat. Creiem per damunt de tot que l’educació que donem als nostres alumnes ha de ser el més completa possible per donar a les persones la llibertat de pensament i de vida. Creiem en una educació plena d’estímuls, d’experiències i de sabers que ajudin a un desenvolupament integral de la persona. Pretenem doncs:

1. Desenvolupar una formació acadèmica de qualitat (coneixements, tècniques i hàbits de treball, adaptada a les necessitats i interessos de cada alumne/a.)
  2. Educar en valors, de manera que els alumnes siguin ciutadans responsables i solidaris integrats en una societat democràtica i plural.
  3. Fomentar la integració i convivència dels alumnes de diferents cultures, des del coneixement i el respecte i la coeducació.
  4. Contribuir al desenvolupament cultural de Torredembarra, estenen l’acció a les famílies i col·laborant amb les entitats locals.
  5. Promoure la innovació, comptant amb els recursos humans i materials en constant adaptació.
  6. Estimular el sentit crític fomentant l’observació, la investigació, l’anàlisi, la síntesi, l’autoavaluació i aprendre del propi error.
  7. Valorar l’esforç i la constància en el treball.
  8. Ser una escola respectuosa amb l’entorn i compromesa amb el medi ambient i en el treball per la sostenibilitat. (Escola Verda).
  9. Ser una escola oberta a la participació activa tant en les tasques d’aprenentatge com en les de convivència. Fomentem el treball individual així com el cooperatiu. Eduquem per a ser competents

principis