Com treballem

Programes que duu a terme l’escola:

• ILEC (Impuls a la lectura): L’escola treballa segons la metodologia aplicada en els tallers per sistematitzar una metodologia i establir una línia d’aprenentatge coherent entre tots els cicles.  +info
  • LECTURA: Cada dia, després del pati, es dediquen 30 minuts a la lectura. Una de les sessions és de padrins de lectura.     Participació en el certamen de Lectura en veu alta.
  • ARA ESCRIC. Programa per millorar la competència escrita dels alumnes per augmentar-ne la capacitat de comunicació i el rendiment acadèmic, i així afavorir-ne l’èxit educatiu.   +info
  • ESCOLA VERDA: Tenim el distintiu d’escola verda. Hi ha una comissió que programa les actuacions a dur a terme al llarg del curs.    +info
  • PLA D’ENTORN: L’escola participa en el Pla d’Entorn del municipi. Al llarg del curs es programen diferents activitats.      +info
  • TREBALL PER PROJECTES: Al llarg del curs cada classe farà un projecte interdisciplinari.
  • PROJECTE DE LLENGUA MATERNA: Projecte per conscienciar l’alumnat de la diversitat lingüística de la nostra escola i l’entorn.
  • PROGRAMA D’EDUCACIÓ VIÀRIA: Des de la Policia Local s’organitzen diferents activitats per a Primària.
  • CENTRE PROMOTOR: Jocs Mediterrani 2017.
  • PLA DE CONSUM DE FRUITES I HORTALISSES.     +info
  • SETMANA INTERCULTURAL: Es dedica una setmana del mes de novembre a fomentar la cohesió social de manera oberta i participativa amb les famílies per tal de donar importància a la diversitat de cultures que enriqueixen el dia a dia de l’escola.
  • PROGRAMA DE SALUT. Des del CAP de Torredembarra es realitzaran les següents actuacions, sempre prèvia autorització dels pares:

– Administració de vacunes als alumnes de sisè.

– Revisions als alumnes de P4 i alumnes nouvinguts.

L’escola també participa en el programa d’Educació per la Salut  realitzant les activitats: Salut bucodental i Hàbits alimentaris

• BRAIN GYM
  • PLA D’ACCIÓ TUTORIAL
  • SORTIDES PEDAGÒGIQUES
  • COLÒNIES: Juneda (4t), Olot (6è)
  • FESTES I TRADICIONS
  • PARTICIPACIÓ EN ENTITATS I ASSOCIACIONS DEL POBLE: biblioteca, UDT, Policia Municipal, Cap, Centre Cap i Cua.
  • eTWINNING. Treball de col·laboració entre centres escolars de diferents països d’Europa.
  • PROJECTE D’INNOVACIÓ PEDAGÒGICA TAC – “GEOREFERENCIACIÓ I TREBALL COL·LABORATIU”.
  • mEDUTARRACO  +info
  • EDUGAME “SALVEM LA TERRA”: Projecte de gamificació de les matemàtiques
  • PROJECTE EDUCACIÓ ARTÍSTICA. L’àrea d’educació artística pretén desenvolupar la percepció i l’expressió estètica amb l’objectiu que adquireixin una formació que els permeti comprendre els mons artístics i culturals que els envolten.
  • CORAL “MELODIES ROGES”. Alguns alumnes de cicle superior han format voluntàriament una coral i assagen setmanalment amb els mestres de música. Participen a les Trobades de Corals d’Educació Infantil i Primària.
  • CANTÀNIA. Els alumnes de 4rt participen en aquest projecte musical i actuaran al juny a l’Auditori de Barcelona amb altres escoles participants  +info
  • LA CLICKA.  Projecte sociomusical en xarxa de Catalunya.     +info
  • FEM UN PATI VIU. Projecte col·laboratiu de renovació pedagògica dels patis de l’escola com a espais d’aprenentatge.   +info
  • SCRATCH CHALLENGE. Introducció a la programació
  • ESAM: Estratègies de suport a l’alumnat d’origen estranger i matèries.
  • ERASMUS+ CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa): Programa europeu que té com a objectiu transformar l’educació per millorar l’aprenentatge.   +info
  • GOOGLE WORKSPACE: Com a entorn d’aprenentatge.   +info

Educació Infantil

• Treball en desdoblaments i en petit grup: Expressió oral i Llenguatge matemàtic.
  • Educació emocional
  • Padrins de lectura
  • Maletes viatgeres
  • Activitats Multimèdia
  • Robòtica
  • Treball psicomotriu
  • Treball per projectes
  • L’hora del conte

Educació Primària

• Padrins de lectura
  • Treball instrumental a l’àrea de música
  • Maletes viatgeres
  • Desdoblament d’anglès i treball al laboratori d’idiomes.
  • Desdoblament de llengua: Biblioteca/TAC
  • Medi Natural en llengua anglesa al cicle superior.
  • Programa de Lectura diària i en veu alta
  • Treball per projectes
  • Treball transversal de les àrees