Els dies 11 i 13 de maig, l’alumnat de Cicle Inicial i Cicle Superior va participar en el Cros Interescoles de Figueres, juntament amb quatre escoles més de la ciutat. Aquest passat 22 de maig va ser el torn de Cicle Mitjà.
D’aquesta manera, tots els alumnes de primària han gaudit d’aquesta activitat esportiva a l’entorn de la ciutat de Figueres, concretament al Parc de les Aigües.
Durant cada jornada es van realitzar diferents curses individuals i també curses cooperatives per equips, en què el més important no era arribar primer, sinó aconseguir que tot el grup arribés conjuntament a la meta. Aquesta proposta va permetre treballar valors com l’esforç, la cooperació, el respecte i el treball en equip.
La jornada va anar molt bé i es va poder veure reflectida tota la feina feta durant les sessions d’Educació Física al llarg del trimestre. L’alumnat va participar amb molta motivació i entusiasme, gaudint de l’activitat i de la convivència amb altres escoles de la ciutat.



