Setmana de Carnaval

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana hem gaudit de diferents activitats de Carnaval. El dilluns va arribar el Rei Carnestoltes que enguany era la intel·ligència artificial i ens va manar les consignes de tota la setmana: anar en pijama, unes ulleres ben divertides i portar una creu als llavis. Els infants de I5 van elaborar la tradicional coca de llardons per compartir amb els seus companys i companyes de cicle.

El dijous vam celebrar el dijous llarder a l’esplanada de l’alberg per gaudir d’una tarda compartida entre petits i grans de l’escola. I per fi, arriba el Dia de Carnaval que tots esperàvem. Un dia de disbauxa envoltats de monstres, princeses, lladres, pirates… Al matí l’alumnat de 5è ens ha delectat amb una batucada per animar la rua que hem hagut de fer als porxos a causa de la pluja. Després, a la tarda, hem gaudit dels balls dels diferents cursos i les actuacions dels guanyadors i guanyadores del concurs de talents realitzat al migdia. I per acabar la festa, hem fet el judici i la crema del Rei Carnestoltes.

Al Drive del vostre compte de l’escola trobareu fotos de tota la setmana.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *