Material escolar

El material que les famílies han de portar a l’escola és el següent:    papelería

I3:

• Una maleta  (es recomana que no sigui de rodes).
  • Una cantimplora  per beure aigua durant el dia. Cada dia es retornarà a casa i caldrà tornar-la l’endemà plena.
  • Dues caixes de mocadors de paper.
  • Dos paquets de tovalloletes humides.
  • Una bata plastificada per a les activitats de pintura.
  • Xandall i calçat esportiu el dia que toqui psicomotricitat.
  • Cal que tots els/les alumnes portin esmorzar saludable (fruita, entrepà, bastonets….cal evitar aliments processats i envasats) i en envàs reutilitzable (carmanyola, boc’n’roll…).
  • Cal portar un tovalló o individual per parar la taula a l’hora d’esmorzar, que es retornarà a casa cada dia per rentar.
  • Els/les alumnes que es quedin a dinar i dormin:
    • 1 pitet diari que es pugui passar pel cap i pels braços
    • 1 coixí petit dins una bossa de roba
    • 1 llençol mida 60×120 cm  que s’adapti a la “tumbona”
    • 1 manta petita (es pot portar quan comenci a fer fred)
  • Una bossa amb roba de recanvi en la qual hi hagi una muda sencera . Agrairem que estigui tot marcat amb el nom.
  • Una bosseta plastificada per portar la roba cap a casa en cas de què es mulli o s’embruti.
  • Un coixí de màxim 40cmx40cm, podeu reutilitzar el de l’escola bressol els que ja en teniu.

I4, I5:

• Una maleta petita (es recomana que no sigui de rodes).
  • Una cantimplora petita per beure aigua durant el dia. Cada dia es retornarà a casa i caldrà tornar-la l’endemà.
  • Dues caixes de mocadors de paper.
  • Un paquet de tovalloletes.
  • Una bata plastificada per a les activitats de pintura.
  • Xandall i calçat esportiu el dia que toqui psicomotricitat.
  • Cal que tots l’alumnat porti esmorzar saludable (fruita, entrepà, bastonets…). També es recomana portar un tovalló o individual per parar la taula a l’hora d’esmorzar i berenar. Aquest es retornarà a casa cada dia per rentar.
  • L’alumnat que es quedin a dinar:
    • 1 pitet diari que es pugui passar pel cap i pels braços (I4), a I5 un tovalló de roba diari.
    • 1 coixí petit  (I4).
    • 1 llençol mida 60x120cm (I3 i I4) que s’adapti a la tumbona.
    • 1 manta petita (es pot portar quan comenci a fer fred) (I4).
  • Els infants de I4 una bossa amb roba de recanvi en la qual hi hagi una muda sencera. Agrairem que estigui tot marcat amb el nom.

1r i 2n:

• Roba esportiva per a les classes d’Educació Física.
  • Un estoig amb material per escriure i pintar (llapis, goma, maquineta, bolígraf blau, llapis i retoladors de colors).
  • Llibreta mida A5.
  • Bata per pintura.
  • Un ratolí i uns auriculars com els de la imatge, en una bosseta de roba. Es recomana que el ratolí i els auriculars siguin de cable, no inalàmbrics.
  • Un arxivador de 4 anelles gran.

3r i 4t:

• Roba esportiva per a les classes d’Educació Física.
  • Carpeta viatgera (carpeta de gomes mida A4).
  • Carpeta amb plàstics classificadors de 3r a 6è, com la de la imatge.
  • Arxivador de 4 anelles petites amb dos paquets de deu separadors.
  • Arxivador amb dues anelles grans (mida de les anelles de 6-7 centímetres).
  • Estoig (llapis, goma, maquineta, bolígrafs blau, vermell i negre, colors i retoladors, marcador fluorescents, regle petit, tisores i cola de barra).
  • Bata per pintura.
  • Un ratolí i uns auriculars com els de la imatge en una bosseta de roba.  Es recomana que el ratolí i els auriculars siguin de cable, no inalàmbrics.
  • Els i les alumnes de 4t una agenda escolar de setmana vista.
  • Enguany des de l’AFA s’ofereix una agenda personalitzada de l’escola a un preu de 4,5€. Podeu fer la comanda a través d’aquest formulari:

5è i 6è:

• Roba esportiva per a les classes d’Educació Física.
  • Carpeta viatgera (carpeta de gomes mida A4)
  • Arxivador de 4 anelles petites amb deu separadors.
  • Arxivador de 2 o 4 anelles grosses (de 4 o 5 cm) amb deu separadors. (L’alumnat que ha fet 5è ja el trobaran a 6è)
  • Llibreta arxivable DIN-A4 Tapa dura, quadrícula de 5 mm amb 5 colors.
  • Estoig (llapis, goma, maquineta, bolígrafs blau, vermell i negre, colors i retoladors, marcadors fluorescents, regle petit, tisores, cola de barra i corrector ortogràfic).