Les Obagues 2026 (1r i 2n dia)

Bona tarda famílies!

Ens ho estem passant molt bé a Les Obagues!

Venen dies de pluja i ahir i avui hem aprofitat per realitzar els tallers de l’exterior: la descoberta del poble de Juneda, la volta amb bicicleta i l’apicultura. Ara ja pot ploure tant com vulgui, ja hem gaudit de l’exterior! A partir de demà iniciarem els tallers de cistelleria, de forn i de granja.

Demà més i millor! Aquí estem estupendíssims!!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut