Projecte de Biblioteca de l’Escola Andersen biblioteca

El projecte de la biblioteca de l’Escola Andersen té com a objectiu crear un entorn dinàmic i enriquidor que fomenti la competència lectora i l’amor per la lectura entre l’alumnat. Aquest projecte està impulsat per un enfocament integral que combina recursos digitals, metodologies innovadores, participació activa de la comunitat escolar i col·laboració en activitats externes.

activo digital Recursos Digitals per Fomentar la Competència Lectora

La biblioteca de l’Escola Andersen disposa d’una àmplia gamma de recursos digitals destinats a millorar la competència lectora dels estudiants. Aquests recursos inclouen plataformes de lectura en línia, aplicacions interactives, biblioteques virtuals de llibres electrònics en diversos idiomes, i eines per al seguiment del progrés de lectura i la recomanació personalitzada de llibres.

proyecto Projecte Impulsor de la Biblioteca Escolar

El projecte impulsor de la biblioteca escolar té com a objectiu convertir la biblioteca en un centre d’aprenentatge dinàmic i acollidor. Això s’aconsegueix mitjançant l’organització d’activitats com fires del llibre, concursos literaris, tallers d’escriptura creativa i sessions de contacontes per motivar els estudiants a involucrar-se activament en la lectura i l’exploració de diferents gèneres literaris.

escuela Recursos per a l’Aprenentatge Lector

La biblioteca de l’Escola Andersen ofereix una selecció de llibres impresos i digitals, adaptats a diferents nivells de lectura i preferències de l’alumnat. A més, es proporcionen materials complementaris com a guies de lectura, fulls de treball interactius i recursos audiovisuals per donar suport a l’aprenentatge lector a l’aula i a casa.

Ágil Biblioteca de Recursos de Suport a les Metodologies Globalitzades

La biblioteca també serveix com a centre de recursos per donar suport a les metodologies globalitzades utilitzades a l’escola. Ofereix materials educatius relacionats amb la diversitat cultural, la sostenibilitat ambiental, la ciutadania global i altres temes transversals, promovent així una educació integral i multicultural.

club del libro Clubs de Lectura

Es promouen els clubs de lectura a la biblioteca, on els infants poden unir-se per discutir llibres, compartir opinions i descobrir noves històries. Aquests clubs fomenten la participació activa, l’intercanvi d’idees i el desenvolupament d’habilitats d’anàlisi i comprensió lectora.

grupo El Fòrum de la Biblioteca

El fòrum de la biblioteca és un espai virtual on els estudiants, docents i famílies poden interactuar, compartir recomanacions de lectura, participar en debats literaris i accedir a recursos addicionals per enriquir la seva experiència de lectura i aprenentatge.

estilo de vida Participació en Activitats Externes

L’Escola Andersen participa activament en activitats externes relacionades amb la promoció de la lectura i la cultura. Això inclou col·laboracions amb biblioteques públiques, participació en concursos literaris regionals, assistència a fires del llibre i organització d’intercanvis culturals amb altres institucions educatives.