3/02/2022
-Català: Formació de paraules I. Pàg 126 i 127. Copiar Quadre i fer les activitats 1, 2, 3. També l’activitat 3 de la pàgina 131.
-Medi social: Lectura del Clima d’Espanaya. Cal fer les tres activitats que es presenten a la última pàgina.
– Anglès: Workbook page 26 ex2. page 27 ex.3. Es farà un control de la unitat 3 el dilluns 14.
-Matemàtiques: Dilluns 7 prova del Tema 3
2/02/22
Matemàtiques: Fet fins a la pàgina 64. Fitxes amb activitats de reforç (al Classroom)
Medi natural: Lectura de l’apartat “De l’embaràs al nadó”
Informàtica: Acabar presentació d’Austràlia.
28/01/22
-Català: Grups interactius. Teniu les fitxes al classroom (es corregirà dilluns)
-EF: Xanques
-Castellà: llibre “uso lingüístico” p.12, 13 i 14
-Matemàtiques: Pàg. 56, 57 i 58 (es corregirà dilluns)
27/01/22
-Anglès: WB p.25
-Català: Al Classroom teniu posades tant les fitxes que hem fet avui com les activitats que farem demà als grups interactius.
-Medi Social: (Clima d’Europa)Acabar de llegir tot el dossier i fer totes les activitats.
-Matemàtiques: Cal tenir fet fins a la pàgina 55
18/01/22
-Medi: Lectura de les pàgines 24 i 25 del dossier de medi natural. Activitats 1 i 2 de la pàgia 25, següents fitxes “homes i dones” activitats1, 2 i 3. Teniu tot el material al classroom.
-Informàtica: continuem amb la presentació d’Austràlia.
-Català: lectura del llibre de les bruixes i fan el dictat preparat per avui.
-Tallers: Costura.
17/01/2022
-Aquest matí hem rebut la visita de la Neus, que és la psicopedagoga de l’EAP, per orientar al grup sobre el pas a l’institut, han contestat un petit qüestionari i ha posat de deures parlar amb la família sobre el pas a l’institut.
-Correcció dels deures de català i grups interactius.
-Anglès: PB: Read page 28 and 29. WB: page 22
– Castellà: Repassar parts de la notícia i com es redacta la notícia. Si encara no ho heu fet, “cuadernillo de uso científico”: buscar dues notícies i comparar-les. Trobareu fitxes sobre això al classroom.
14/01/22
-Grups Interactius: Teniu les fitxes al Classroom.
-Educació Física: Xanques
-Durant la tarda es posen les vacunes programades.
13/01/22
-Anglès: Workbook page 21: grammar connect 1, 2, 4. Grammar book page 10 and 11: ex.1. 2
– Català: Del llibre vermell de català cal llegir les pàgines 110 i 111. Copiar el quadre de la pàgina 111 i fer les activitats 1,2 3.
-Matemàtiques: Matemàtiques manipulatives, càlcul mental (fitxes al classroom) i quinzet.
12/01/22
-Matemàtiques: Pàgines 51 i 52. Al Classroom “CONFINAMENT” teniu uns fulls amb una mica d’informació per entendre les activitats.
-Medi natural: Hem llegit les dues primeres pàgines del tema i les hem comentat. Les teniu penjades al Classroom “CONFINAMENT”.
-Anglès: Llegir la pàgina 27.
-Castellà: Dictat 1: Buscad normas ortográficas b y v y copiadlas en una hoja en blanco.
Primer dicatdo corto para practicar con la B y la V
11/01/22
-Informàtica: corregir presentació del Dimoni de Tasmània, cal mirar les observacions que s’han fet a l’activitat presentada. Fer la nova presentació, també al classroom, sobre Austràlia.
-Català: Lectura del llibre “Les bruixes”. Fitxa que trobareu al classroom d’ortografia.
-Música:
-Música litúrgiaca: Escolar “Lacrimosa” del rèquiem de Mozart
– L’orga: Escoltar “la Fuga” de Bach
-Plàstica: Portaespelmes