Diari de classe

3/02/2022

-Català: Formació de paraules I. Pàg 126 i 127. Copiar Quadre i fer les activitats 1, 2, 3. També l’activitat 3 de la pàgina 131.

-Medi social: Lectura del Clima d’Espanaya. Cal fer les tres activitats que es presenten a la última pàgina.

– Anglès: Workbook page 26 ex2. page 27 ex.3. Es farà un control de la unitat 3 el dilluns 14.

-Matemàtiques: Dilluns 7 prova del Tema 3

2/02/22

Matemàtiques: Fet fins a la pàgina 64. Fitxes amb activitats de reforç (al Classroom)

Medi natural: Lectura de l’apartat “De l’embaràs al nadó”

Informàtica: Acabar presentació d’Austràlia.

28/01/22

-Català: Grups interactius. Teniu les fitxes al classroom (es corregirà dilluns)

-EF: Xanques

-Castellà: llibre “uso lingüístico” p.12, 13 i 14

-Matemàtiques: Pàg. 56, 57 i 58 (es corregirà dilluns)

27/01/22

-Anglès: WB p.25

-Català: Al Classroom teniu posades tant les fitxes que hem fet avui com les activitats que farem demà als grups interactius.

-Medi Social: (Clima d’Europa)Acabar de llegir tot el dossier i fer totes les activitats.

-Matemàtiques: Cal tenir fet fins a la pàgina 55

18/01/22

-Medi: Lectura de les pàgines 24 i 25 del dossier de medi natural. Activitats 1 i 2 de la pàgia 25, següents fitxes “homes i dones” activitats1, 2 i 3. Teniu tot el material al classroom.

-Informàtica: continuem amb la presentació d’Austràlia.

-Català: lectura del llibre de les bruixes i fan el dictat preparat per avui.

-Tallers: Costura.

17/01/2022

-Aquest matí hem rebut la visita de la Neus, que és la psicopedagoga de l’EAP, per orientar al grup sobre el pas a l’institut, han contestat un petit qüestionari i ha posat de deures parlar amb la família sobre el pas a l’institut.

-Correcció dels deures de català i grups interactius.

-Anglès: PB: Read page 28 and 29. WB: page 22

– Castellà: Repassar parts de la notícia i com es redacta la notícia. Si encara no ho heu fet, “cuadernillo de uso científico”: buscar dues notícies i comparar-les. Trobareu fitxes sobre això al classroom.

14/01/22

-Grups Interactius: Teniu les fitxes al Classroom.

-Educació Física: Xanques

-Durant la tarda es posen les vacunes programades.

13/01/22

-Anglès: Workbook page 21: grammar connect 1, 2, 4. Grammar book page 10 and 11: ex.1. 2

– Català: Del llibre vermell de català cal llegir les pàgines 110 i 111. Copiar el quadre de la pàgina 111 i fer les activitats 1,2 3.

-Matemàtiques: Matemàtiques manipulatives, càlcul mental (fitxes al classroom) i quinzet.

12/01/22

-Matemàtiques: Pàgines 51 i 52. Al Classroom “CONFINAMENT” teniu uns fulls amb una mica d’informació per entendre les activitats.

-Medi natural: Hem llegit les dues primeres pàgines del tema i les hem comentat. Les teniu penjades al Classroom “CONFINAMENT”.

-Anglès: Llegir la pàgina 27.

-Castellà: Dictat 1: Buscad normas ortográficas b y v y copiadlas en una hoja en blanco.

Terminar la redacción “Mis navidades ideales”.

Primer dicatdo corto para practicar con la B y la V

Heu de triar el que diu “ ‘Beatriz es mi mejor amiga. Aunque ella a veces juega con Verónica y Bruna, se lleva mucho mejor conmigo. Muchas veces vamos juntas de vacaciones. Este año fuimos a Barcelona. No lo conocía, y me gustó mucho. Además, como era verano, hacía calor, y a veces nos dejaban comer helados’.”

11/01/22

-Informàtica: corregir presentació del Dimoni de Tasmània, cal mirar les observacions que s’han fet a l’activitat presentada. Fer la nova presentació, també al classroom, sobre Austràlia.

-Català: Lectura del llibre “Les bruixes”. Fitxa que trobareu al classroom d’ortografia.

-Música:

-Música litúrgiaca: Escolar “Lacrimosa” del rèquiem  de Mozart