Activitats escolars

HORT

Els alumnes de 4t, 5è i 6è es fan càrrec de tenir cura dels horts de l’escola, tot i que tots els cursos hi participaen d’alguna manera.

FRUITA A L’ESCOLA

La nostra escola participa al Pla de Consum de Fruita a les escoles. Aquest pla que està financiat per la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya, consisteix en subministrar als alumnes gratuïtament fruita fresca de temporada durant una setmana al mes al llarg del curs escolar, per tal de fomentar els hàbits d’alimentació saludable. A més, els alumnes porten els dimarts i els dijous fruita per esmorzar a l’hora de l’esbarjo.

CARNAVAL

La festa del Caranval és la gran festa de l’escola. El Consell d’alumnes concreta les propostes de temes de carnaval de les classes i després es fa una votació per escollir el tema. Les famiílies ajuden als més petits a elaborar les difresses. La setmana de carnaval el carnestoltes ens mana unes normes ben bojes i el divendres a la tarda fem la rua pels carrers del barri i les danses a la plaça Europa.

SOLIDARITAT

Col·laborem amb l’Associació Catratxhos, des del 2005 en la realització i manteniment de l’escola “Santa Clara de Asis” a Tegucigalpa, amb l’objectiu d’erradicar la pobresa a través de l’educació. Aquest projecte es realitza amb el suport allà del Pare Patricio Larrosa, President de ACOES Hondures i President d’Honor de Catratxhos.

L’escola també col.labora amb la Fundació SEUR en el projecte TAPS PER UNA NOVA VIDA que consisteix en la recollida de taps de plàstic per a ajudar a nens i nenes amb problemes de salut.  Disposem de dos contenidors de recollida a cada vestíbul de l’escola. Els alumnes de 6è són els encarregats de revisar i descartar els taps no vàlids i de calcular els que anem recollint.  Ja hem ajudat a dos infants a aconseguir una millora en la seva qualitat de vida.

COLÒNIES

Els alumnes de 6è, 4t i 2n de Primària marxen 3 dies de colònies al tercer trimestre. Podeu veure més informació als Blocs de cada cicle.

SORTIDES

Tots els cursos realitzen sortides culturals, pedagògiques i esportives.