Material escolar i activitats complementàries

El material necessari per treballar a l’escola es donarà a classe.  Cada alumne ha de ser responsable del seu material i tenir cura d’ell. No caldrà portar res de casa, només en cas de que un nen/a faci un mal ús d’aquest material l’haurà de restituir.

L’import corresponent al material escolar és obligatori per a tots els alumnes de l’escola i caldrà fer un ingrés, no més tard del 20 de setembre, al compte corrent de cada classe que es va facilitar a la circular de final de curs a totes les famílies.

Aquesta quota inclou els materials escolars, sortides curtes i una part del monitoratge de les diferents activitats i sortides programades al llarg del curs.

MATERIAL ESCOLAR I SORTIDES DE MIG DIA

CURS 2023-24

Educació infantil 100€
Educació Primària 80€

L’àrea de Coneixement del Medi es treballa a l’escola amb materials diversos. L’escola facilita els materials necessaris pels diferents projectes que es van treballant. El preu del pack que s’haurà de pagar al setembre a l’AMPA és:

Educació primària:

–       Material i fotocòpies de medi

–       Agenda

Els alumnes de 3r també paguen 10€ de la socialització de llibres.

AJUT PROA + CURS 2023-24

Gràcies a un ajut econòmic del programa PROA+ de la Generalitat de Catalunya finançat amb el fons europeu Next Generation, les famílies que paguin la quota abans del 10 de setembre de 2023, tindran una rebaixa de 7€  Qui pagui més tard del 10 de setembre, no podrà gaudir de l’ajut i haurà d’abonar l’import íntegre.

SORTIDES DE TOT EL DIA

QUOTA ÚNICA DE SORTIDES: descompte d’aproximadament el 30% del cost de les sortides de cada alumne, i pagament únic de la quota de sortides entre el 15 de setembre i el 15 d’octubre.

TOTS ELS PAGAMENTS ES PODEN FER PER TRANSFERÈNCIA AL COMPTE CORRENT: ES47 0081 1962 2900 0100 1208