Diari de classe 13 i 14 de gener

Hola!!Aquí teniu les activitats que hem realitzat avui!

CATALÀ: als grups interactius vam llegir la lectura La rateta que llegia a l’escaleta! (pàgina 22 del quadernet). Avui hem realitzat la comprensió de la pàgina 23.

Hem escoltat també el conte La rateta que escombrava l’escaleta!

MATEMÀTIQUES: pàgina 20 i 29 del quadernet. Hem realitzat també una sessió de matemàtiques manipulatives per treballar la multiplicació. La setmana vinent tornarem a realitzar aquesta sessió!

ANGLÈS: activitats del pupil’s book (page 30 and 31)

FEINETES DE CAP DE SETMANA:

-copiar dues vegades les frases del dictat per preparar-lo!

Document: dictat preparat

-Repassar els noms dels ossos! Tornem a escriure a sota el nom dels ossos que hem treballat a l’escola!

Document: L’esquelet deures

-Dossier de lectura

FEINETES DEL DIVENDRES 14 DE GENER

CASTELLANO: ordenar las palabras para formar oraciones.

MEDI: ens  centrarem en els ossos de la cara! Concretament el crani i els maxil·lars. Amb retolador resseguirem el contorn del cap ossi tot marcant el nom d’aquests dos ossos. També dibuixarem les dents i les vèrtebres cervicals que se situen en el coll. Us adjunto un document a partir del qual podeu realitzar aquesta activitat!

Document: plantilla crani

Ens veiem súper aviat!!!Us esperem dilluns amb moltíssimes ganes!!😘!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *