Diada (especial) de Sant Jordi

Bona diada de Sant Jordi,

si avui fos un dia normal, tindríem els nens i nenes d’educació infantil veient la llegenda de Sant Jordi al Castell, als companys de la classe  de 4t assajant la representació que ens farien aquesta tarda, i la presentació dels premiats dels Jocs Florals. Totes les famílies haurien entrat al menjador a veure les creacions dels 230 alumnes de l’escola i alguns tindrien aquell cuc a la panxa per saber si la seva feina guanyaria un premi.

Però haurem d’esperar per reviure la diada d’aquesta manera. Avui ens toca fer roses a casa (de paper, de feltre, de goma eva, de ganxet…) i mirar quins llibres ens comprarem quan puguem sortir mentre llegir contes i llibres que tenim a casa.

Aprofitem per fer-vos arribar un petit joc online de preguntes i respostes entorn la Diada de Sant Jordi, que has han fet arribar des de l’Ajuntament.

I us volem compartir la narració de la Llegenda de Sant Jordi, feta per mestres de totes les escoles de Cornellà, una acció conjunta dinamitzada des del Departament d’Eduació de l’Ajuntament.