Una gran artista!

Dins de les propostes que es fan als nens i nenes de l’escola a través del Telegram o del Classroom (cicle superior), hi ha propostes molt creatives que fan que els alumnes hagin d’esforçar-se i demostrar quantíssimes coses saben fer.

Avui us presentem aquest exemple: Tothom sap que una bona opció aquests dies és llegir o escoltar contes, però a més si crees el teu propi conte a la vegada que l’il·lustres, com fan al Club Super 3 en “Una mà de contes”, pot ser genial!

La Nerea González Blanco de la classe de les Meduses (3r) ha fet un conte preciós que de ben segur us agradarà. L’ha enviat al Club Súper 3 i l’han penjat a la web!

Us animeu a crear un vosaltres?

Cliqueu a l’imatge per enllaçar amb la web: