JA ÉS PRIMAVERA A L’HORT DE L’ESCOLA

Ja som primavera i l’hort de l’escola està fantàstic!!

Els i les alumnes de cinquè hem anat aquesta setmana a veure com estan les faves que vam plantar a l’hivern, i sabeu una cosa? Ja estan molt altes i tenen flors.Esperem tenir una bona collita!

També hem pogut estrenar les eines per treballar l’hort : un rasclet, una pala, una aixada i una carretilla. Són molt xulos i ens han anat molt bé per plantar la nostres plantes aromàtiques.

L’aromàtica que ens ha tocat aquest curs és la sajolida. Cap nen ni nena de la classe la coneixia, és una planta que no havíem vist mai, però ja investigarem i segur que descobrirem moltes coses sobre ella.