SORTIDA A BARCELONA

El divendres 3 de març els alumnes de 4t, 5è i 6è van anar de sortida a Barcelona.

Cicle superior va realitzar una visita al Parlament de Catalunya on els alumnes es van sentir com autèntics diputats a partir d’una activitat on van vivenciar en primera persona els diferents rols que existeixen al parlament.

L’’alumnat de 4t va visitar la Sagrada Família amb una guia turística que els va explicar tots els secrets de l’edifici. Amb els barrets, les fotografies amb el pal de selfie i els auriculars van esdevenir autèntics turistes.

Les dues activitats van ser experiències molt positives i enriquidores per tots i totes.

Podeu veure’n una pinzellada en aquest VIDEO.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *