SOM-HI CICLE SUPERIOR!

Els alumnes de cinquè i sisè de l’escola farem un bon equip! Per començar a fer dinàmiques conjuntes, sempre respectant les normes que ens imposa la pandèmia, hem fet una petita sortida per inaugurar aquest curs 21/22.

Hem anat fins a l’alzina mil·lenària de Vilafant. Allà hem escoltat la seva història i hem pres la fresca. Després hem continuat caminant fins a unes taules de vora el riu on hem berenat i xerrat una estona! 

Ha estat una tarda de germanor! Ens ho hem passat molt i molt bé!

VIDEO

FOTOS

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut