RIU MANOL (Cicle Superior)

Gràcies a la feina amb equip que han portat a terme tots els alumnes de cicle superior, avui el riu Manol és un riu molt més net i sa. Feia goig de veure l’esforç dels nens i nenes perquè el seu entorn quedés net i lliure de tantes deixalles. S’han esforçat i participat amb moltes ganes a l’activitat i els felicitem!

 

Enllaç vídeo

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut