FEM VEURE QUE… ÉS CAP D’ANY!

Amb el projecte de Nadal els nens i nenes de Cicle Inicial hem anat a la plaça per sentir les 12 campanades, poder menjar els raïms i fer veure que donem la benvinguda a l’any nou!

Cliqueu aquí per veure el vídeo.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut