COM TREBALLEM A CICLE SUPERIOR Feu un comentari / Per admin / 26 d'octubre de 2022 / 6è Portada Primària / experimentació, hort, jocs de taula Com treballem?? Això és el que hem fet els nens i les nenes de 6è aquestes últimes setmanes a l’escola. Hem treballat de diferents maneres. Hem experimentat i, fins i tot, plantat a l’hort! Ens ho hem passat molt bé! Esperem que us agradi! VÍDEO VÍDEO 2