SENYORA PRIMAVERA

Els alumnes de P3, P4 i P5 vàrem rebre una visita molt especial a l’hort de l’escola. La senyora Primavera ens va portar un carretó amb elements de l’estació ( papallones, marietes, flors, maduixes,..) fins i tot , ens va portar una mona de pasqua per poder-la tastar tots plegats. Vàrem gaudir una bona estona ballant amb cançons de la Primavera.

Per acabar, ens va deixar al pati de l’escola unes ales molt grans i molt boniques, unes cintes de colors,.. i ens va proposar fer un jardí al pati utilitzant els palets de la paret. La proposta ens ha agradat moltíssim!!! I gràcies a vosaltres tenim un jardí preciós.

Fins aviat Sra Primavera

ENLLAÇ VÍDEO