FESTA COMIAT INFANTIL 5

Dimecres va ser un dia molt especial, els infants d’I5 vam celebrar la nostra graduació! Va ser una tarda molt emotiva, plena d’emocions i de records d’aquesta etapa tan única i especial. 

Ens ho vam passar molt bé i vam poder gaudir-la amb les nostres famílies i amb l’equip que ens ha acompanyat al llarg d’aquests tres meravellosos cursos.

Clica aquí per veure el vídeo.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut