XERRADA HÀBITS ALIMENTARIS A L’ESCOLA

El dilluns 27 de novembre, els alumnes de segon van treballar els hàbits alimentaris gràcies a l’associació AECC, la qual dedica xerrades i activitats pedagògiques a les escoles.

Feu clic aquí per veure més fotos.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut