VISITA GUIADA NUCLI ANTIC DE VILAFANT ALUMNAT DE 3R

Dilluns 9 de març els alumnes de tercer van fer una visita guiada pel nucli antic de Vilafant.

El nostre guia va ser en Xavi i ens va explicar moltes coses interessants del poble.

Primer la Soraya va fer de cap d’estació per donar-nos la sortida, després ens vam anar passant la gorra, la jaqueta i la bandera. La senyoreta Elena tocava el xiulet per indicar quan marxàvem d’un lloc a altre.

Vam començar la visita per l’ajuntament , sabeu que a Vilafant hi ha hagut tres ajuntaments? També vam veure el mas Requesens, la Torre d’en Dolfo, l’església, la plaça Major i vam arribar fins a la Font de Can Massanet.

Va ser molt interessant i vam aprendre moltes coses que no sabíem del nostre poble.

Vegeu les fotografies aquí