VISITA DE P5 A 1r

La setmana passada els nens i les nenes de P5 van anar a fer una visita als nens i la nena de primer.

Els hi van preparar la classe perquè poguessin escoltar molt bé tot el què faran el curs vinent a primer. 

Quan vam acabar, vam anar al pati esmorzar i jugar plegats.

Estem molt contents/a que el curs vinent podrem tornar a treballar plegats/des!

Fotografies

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut