VAL ESCOLAR 23-24

Trobareu el número IDALU als informes que se us van entregar a final de curs.

En els propers dies, les famílies amb infants que estudiïn educació primària el curs 2023-2024 en una escola pública o privada concertada rebran un val de 100 euros per a material escolar que podran bescanviar per llibres, diccionaris, elements de papereria i escriptura, calculadores, motxilles i jocs educatius.

La idea és que el material es pugui adquirir abans de l’inici del proper curs, tot i que el val es podrà fer servir fins al 30 de novembre en els establiments d’arreu de Catalunya que s’hagin adherit a la campanya.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és pal·liar l’increment de preus de les despeses relacionades amb l’escolarització i contribuir a crear un escut econòmic i social que ajudi a atenuar l’impacte que estan notant les famílies en el cost de la vida. Se’n podran beneficiar, aproximadament, mig milió d’infants.

Els vals es podran bescanviar per llibres, diccionaris, elements de papereria i escriptura, calculadores, motxilles i jocs educatius.