TREBALLEM LA NOTÍCIA A QUART

A quart, cada dimarts i dimecres a la tarda, treballem l’expressió escrita en mig grup.

Durant el mes de gener vam treballar la notícia. I per tal de poder ser uns bons periodistes vam analitzar les notícies publicades en diferents diaris.

També hem aprofitat per crear un plafó a l’aula on hi pengem totes les notícies relacionades amb nosaltres: la Marta i els campionats de rítmica, la Leyre i el patinatge, la Judit i el ciclisme, la Soraya i l’atletisme, en José T. i el futbol,…

Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos.

20170124_155002_opt

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut