SORTIDA ENTORN DE CICLE INICIAL

Els nens i nenes de primer vam anar a fer una sortida a l’Alzina de Can Massanet de Vilafant per poder recollir elements de la tardor i poder-los utilitzar en el racó de descoberta.

Els nens i nenes de segon vam acabar el projecte del poble de Vilafant fent una sortida a la Bòbila. Va ser una activitat molt enriquidora ja que vam poder observar la fàbrica de rajols i vam contestar un munt de preguntes relacionades amb el projecte. 

Ja tenim ganes de descobrir el proper projecte! A més a més, ja ens podrem barrejar l’alumnat de primer i segon! Som-hi!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut