Sortida a l’aula de la natura de Banyoles

Els nens i les nenes d’Educació Infantil hem anat d’excursió a l’aula de natura de Banyoles!!!

Hem sortit de l’escola molt puntuals i hem anat en autobús fins a Banyoles!!! Quan hem arribat al parc de la Draga hem esmorzat i tot seguit ens ha vingut a veure en  Blauet.

Hem descobert l’entorn de l’estany a través d’uns jocs  dels 5 sentits molt divertits.

Després hem anat a dinar al parc de la Draga i hem jugat una estona  fins que ens ha vingut a buscar el tren Pinxo!!!

Que bé ens ho hem passat passejant en el tren Pinxo i cantant la seva cançó: “el tren Pinxo de Banyoles és el més bonic de tots”….

Hem arribat a l’escola molt contents!!!

Mireu!!