SORTIDA A GIRONA

Al matí molt aviat arribàrem a l’escola i l’autobús ja ens esperava per portar-nos a l’estació de tren de Figueres. Molt engrescats pujàrem al tren cap a Girona. Vàrem esmorzar l’estació de tren i després la vàrem visitar. I tot seguit pujàrem a l’autobús i anàrem cap a l’aeroport on ens esperava l’Eva i la Marta. Ens varen posar una armilla i un carnet amb el nostre nom i ens varen explicar què havíem de fer per poder pujar a un avió ; ens ensenyaren la zona d’aire ( aparcament, pista dels avions,..) i la zona de terra ( zona de facturació, zona de seguretat, botigues,..) també el personal que treballa a l’aeroport i la maquinària. A baix a la pista vàrem veure avions que s’enlairaven i altres que aterraven, helicòpters, avionetes, jardinera,..Va venir la senyalera a explicar-nos com ho feien per aparcar els avions i també varen venir els bombers amb el camió i ens varen explicar la seva feina. Per acabar, vàrem anar a dinar a la Devesa de Girona i vàrem jugar una estona al parc. Molts contents i cansats tornàrem a l’escola.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE MÉS FOTOS.