RACONS INTERCICLES A EDUCACIÓ INFANTIL.

Aquest segon trimestre els nens i nenes de P3 han començat els racons intercicles amb els seus companys/es de P4 i P5. Els més petits de l’escola han tingut una gran rebuda per part dels alumnes més grans i plegats han treballat cooperativament en els diferents racons proposats.

Al racó de plàstica i descoberta amb la Mireia hem fet 3 racons diferents: hem pintat amb pintura sobre paper d’alumini deixant fluir la nostra creativitat, hem omplert unes mandales amb elements naturals i per últim, hem pintat sobre paper d’embalar amb guixos ensucrats i en sentir la paraula canvi, hem continuat el dibuix del nostre company/a. 

Estem fets uns petits grans artistes!

Al racó de llengua i mans fines amb la Dolors Jacomet hem continuat viatjant al món dels contes. Ens agrada escoltar i gaudir de la màgia dels contes i poder-los representar amb els nostres companys. Aquest trimestre hem explicat el conte de la Blancaneus i els 7 nans, l’Elmer i el peix irisat i per acabar hem fet una manualitat representativa. 

En el racó de joc simbòlic hem aprofitat un dels regals que ens vàrem portar els Reis, la cistella de pícnic, per anar-hi amb els nostres companys i companyes. I amb en Carnestoltes voltant ben a prop nostra ens ho hem passat molt bé disfressant-nos.

Al racó de la calma amb l’Anna aquest trimestre hem presentat la Tortuga Bernadeta que ens ajuda a calmar-nos quan estem nerviosos?

Us en recordeu dels passos?

  1. Stop
  2. Respiro
  3. Penso
  4. Actuo

A més, vam crear la nostra ampolla de la calma, que per cert, ens han quedat precioses! i hem seguit presentant eines i recursos (el termòmetre de la ira, el com em sento, exercicis de respiració…). 

La veritat és que cada vegada som més conscients de la utilitat del Racó de la Calma!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>