RACÓ D’ENRIQUIMENT A CICLE INCIAL

Aquest segon trimestre, els nens i les nenes de cicle inicial hem començat a utilitzar el racó d’enriquiment. Aquest racó està dividit en diversos àmbits com ara el de llengua, el de matemàtiques, el de medi, el de les emocions, etc. i cada alumne/a pot accedir al que prefereixi. El racó d’enriquiment està funcionant molt bé i esperem que l’alumnat continuï
així de motivat i engrescat.

 

Fotografies

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut