P3 VA A L’HORT

Els bombers i les bomberes de P3 hem anat a l’hort a veure com creixen els alls que vàrem sembrar el 1r trimestre. Observem els arbres que han quedat ben despullats i han començat a brotar, els peixos de la bassa, fem d’exploradors amb una lupa, busquem imatges de les fruites, les verdures i també el senyor Fernando ens ensenya les seves eines que utilitza per cuidar l’hort de l’escola.

 

VÍDEO

1 comentari a “P3 VA A L’HORT”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut