P-5 VISITEM LA DEIXALLERIA

Perquè sabem que és important no embrutir, a l’ escola  reciclem. Tenim tres contenidors diferents: a la classe el contenidor blau pel paper, al passadís el contenidor groc pels envasos  i a l’ hort el compostador per les peles de les fruites.

A la deixalleria  veiérem que tenen molts més contenidors i són molt grans: runa, vidres, olis, fusta … i és que hi ha un lloc per a cada cosa.

Al tornar, ens aturàrem a esmorzar i jugar una mica en el parc.

Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos.

P1110845

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut