OBSERVACIÓ DE LES PESOLERES A SEGON

El dia 2 de febrer els nens i les nenes de 2n. vam anar a l’hort a observar com els pèsols havien germinat i ja es veien unes petites pesoleres.

El senyor Fernando havia col·locat un cordill amb envasos de plàstic a sobre les pesoleres perquè els ocells s’espantin i no vagin a menjar les pesoleres.

Cliqueu sobre la imatge per veure fotos.

dsc_0008_2_opt

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut