MIREU EL PLAFÓ DE L’HORT!

Els i les alumnes  de l’escola han col·laborat en la seva ambientació.

Han estat protagonistes d’imatges hivernals: ben abrigats, amb paisatges d’hivern de fons, gelada, neu, fred, arbres despullats, muntanyes nevades… Quin goig que fa!

Moltes gràcies per col·laborar.

Tots plegats fem escola!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut