MIREU COM TREBALLEN ELS DE CICLE MITJÀ

Els alumnes de cicle mitjà estan treballant la terra, el sol, volcans, roques i minerals, la contaminació, la lluna, la hidrosfera… en forma de projecte. Estan realitzant una bona recerca d’informació sobre els temes més interessants per ells. A partir d’aquí, estan elaborant exposicions orals, notícies, creant jocs didàctics sobre el tema, entre moltes altres coses.

Estem gaudint molt d’aquesta nova experiència!

Si cliqueu aquí podreu veure les fotos.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut