L’ALUMNAT DE CICLE INCIAL GAUDIM DE LA BIBLIOTECA D’ESCOLA.

Els alumnes de Cicle Inicial gaudim de la biblioteca de l’escola! Durant aquest segon trimestre hem fet diferents tallers i activitats en petits grups! Hem llegit els contes de la Capsa  Màgica que ens ha portat en Cascavell, la mascota de la biblioteca de l’escola! Els hem explicat i hem fet les activitats proposades per fer-nos reflexionar! Hem vist, llegit i explicat les boniques i divertides  recomanacions mensuals! I també hem gaudit de la nova biblioteca i tots els contes i nous racons que hi ha, fent lectura lliure individual, per parelles o en petit grup! Fins i tot alguns companys i companyes s’han atrevit a explicar-los a la resta! Ens ho hem passat molt bé!

MIREU EL VÍDEO