LA NEUS SANMARTÍ VISITA L’ESCOLA SOL I VENT

Aquesta setmana l’escola Sol i Vent de Vilafant ha participat en la setmana de l’educació inclusiva organitzada a la Garrotxa. S’han dut a terme un seguit d’activitats dins l’aula amb l’alumnat. L’objectiu ha estat generar debat entre els nostres infants i encetar el tema de la inclusió intentant aconseguir una sensibilització. A  nivell de Claustre les mestres han assistit a diferents tallers-conversa. A cada taller-conversa un compartidor ha aportat els seus coneixements i punts de vista sobre diferents temes relacionats amb la inclusió i han pogut establir un debat amb les mestres assistents.  L’escola, com a centre participant, ha tingut la sort de rebre la visita d’una de les compartidores, la Neus Sanmartí. La Neus ha anat fins a Vilafant per participar en una de les reunions del Claustre.

La Neus Sanmartí és química, professora experta en pedagogia i avaluació dels aprenentatges. Ha donat la seva visió sobre el tema d’avaluació, ha compartit experiències i coneixements. També ha ajudat a resoldre dubtes i aportat idees a les mestres.

Algunes de les frases que han cridat més l’atenció han estat:

“Un alumne que no està motivat és una barrera per aprendre”

“Una bona pregunta és la meitat d’una investigació”

“Fent circ la meva neta està aprenent molta física”

“És molt important aconseguir la complicitat de les famílies”

“Jo no tinc un problema però vull millorar en… i necessito saber cap a on he d’avançar, hi ha diferents passos fins arribar a dalt”.

Després de l’experiència les mestres afirmen:

“Estem molt contentes i valorem molt positivament la visita de la Neus al nostre Claustre. A nivell d’escola pensem que ens ajudarà a millorar i avançar en els canvis que cal continuar fent en el marc de l’avaluació”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *